Blogger Backgrounds

Followers

Wednesday 22 June 2011

AKU KAU DAN DIA

Kehadiranmu meluntur kan semangat ku...
Kehadiranmu menyentuh hatiku...
Yang kini bersama si DIA...
Perasaan kian hilang terhadapnya ...
Kerana kau lah yang aku tunggu sekian lama...
Tapi dia amat menyayangiku...
Sumpahku tidak akan meninggalkan nya...
Janjiku akan menyintainya..
Tiba-tiba kau muncul memberi mimpi ngeri dalam tidurku..
Bagaikan kisah yang lalu akan berulang semula..
Tidak sanggup ku korbankan kesetiaan nya demi menerima mu semula..
Kerana bagiku si dia lebih menghargaiku..
Tika ku menangis...tika ku berduka...
Si dia akan kekal bersama...
Sedangkan kau... aku terluka meratap hiba...
Kau pula berhagia dengan suri hati mu...
Setelah hatimu sendiri terluka ...
Aku yang kau cari semula bagi mengubati hatimu yang lara ?..
YA !! memang aku sayang kan kau...
Tapi itu kisah silam..
Yang sudahpun tenggelam bagai mentari ...
Kenangan bersama mu dulu kini menghantui aku..
Aku tersepit antara kamu dan dia...

No comments:

Post a Comment