Blogger Backgrounds

Followers

Thursday, 19 May 2011

KAW MMG SIAL !!

ape masalah kaw mahu ganggu akue wahai vavis !! 




MUHAMMAD NUR ARIF LIM


 Kaw pehal nk mcet akue tetibe then nk salak2 aku?..
Bersyukur lah kaw akue x report kat sayunks akue !!!
Kaw  kire nasib baik lagi sebab aku x heboh kan dak2 nih yg dlu kaw ngaku kaw tu budak ///
Aku x msok campo hal nih yee...
Agak2 kaw la kan...lau aku bgtaw abg ipar aku pasal bnde nih kompem kaw mmg kne tibia rmai2...   

 Hhahhahahha....wa sabaa je dlu..
Then kaw nk ugot2 aku kenn??... kaw pk kaw ugot aku tuh aku gentar??...
Nk tengok plak ke gamba kaw tersebar kat YOUTUBE ?...

Hahahhaha..... bukn kaw je boleh buat lhaa jantan !!! aku pon boleh buat TRIPHLE dari kaw !!
kaw tuh bajett jee good2!! Tapi cm lancau
!!!



 kaw mintak maap mcm nk maposs pon aa da x pandang luh FUCK KAW !!!


kau nk mintak maap ??... sorry yahhh ....
tiade maaf bagimu~~~~ hahahhah..kaw merayu mcm nih pon akue takkan MAAP KAN !



P/S : jgn carik pasal ngn akue paham !!!

No comments:

Post a Comment